Deze website maakt gebruik van cookies ter verbetering van de bezoekerservaring. Lees meer in het Privacybeleid van Het Oranje Kruis. OK

Workshop uitgelicht: Klacht als gratis advies

Workshop uitgelicht: Klacht als gratis advies

16 oktober 2017

Af en toe ontvangt Het Oranje Kruis een klacht over een examen, consulentenbezoek, of anderszins. Waarover gaat zo'n klacht? En… wat gebeurt er met zo'n klacht?

De heer R.H. (Roland) Baas zal in deze workshop met enkele situaties komen die gebaseerd zijn op (inhoudelijke) klachten met betrekking tot examens.
Aan de deelnemers van deze workshop de vraag of de klacht gegrond is of niet en waarom? Ook komt de vraag aan bod wat Het Oranje Kruis, instructeurs Eerste Hulp, LOTUSslachtoffers en examinatoren van klachten kunnen leren, om in de toekomst vervelende situaties te voorkomen. Oh ja… en kent u het klachtenreglement van Het Oranje Kruis.

De workshop zal deze dag twee keer plaatsvinden:

13.45 – 14.45 uur
15.15 – 16.15 uur 

Klik hier voor het complete programma. 

U kunt zich ook nog inschrijven voor andere diverse workshops en lezingen.