Deze website maakt gebruik van cookies ter verbetering van de bezoekerservaring. Lees meer in het Privacybeleid van Het Oranje Kruis. OK

Programma Studiedag uitgelicht: Klantgerichtheid

Programma Studiedag uitgelicht: Klantgerichtheid

29 september 2016

Hoe ga je om met (boze) klanten? Hoe laat je de klant voelen dat hij belangrijk is? Iedereen heeft specifieke kwaliteiten die ingezet kunnen worden om de klant op een natuurlijke manier de juiste en passende aandacht te geven. Elke klant wil graag het gevoel hebben belangrijk te zijn.

M.(Marjolein) Baris heeft vele jaren ervaring op het gebied van gastvrijheid en klantgerichtheid. Tijdens deze interactieve workshop wordt er gezamenlijk gekeken naar het omgaan met klanten. 

De workshop zal deze dag twee keer plaatsvinden:

10.00 – 11.00 uur
11.30 – 12.30 uur 

Klik hier voor het complete programma. 

U kunt zich ook nog inschrijven voor andere diverse workshops en lezingen.